Yengem De İstiyordu

Merhaba ismim ali amcamın karısı olan yengeme son zamanlarda oldukça ilgi duymaya başlamıştım, aslında bunun sebebi daha çok yengemden kaynaklanıyordu çünkü beni her gördüğünde frikikler verip isterik konuşmalar yapıyordu… yengem 52 yaşında 1.60 boyunda iri ve dik göğüsleri olan geniş ve çıkık kalçalı oldukça sexi giyinen ve erkekleri cezbeden bir kadındır ayrıca çocuk doğurmuş olmasına rağmen deformasyon olmamış vücudunda. bir […]

Read more

KARDEŞİMLE SİKİŞTİM

Selam ben 43 yaşındayım. Anlatacağım olay 2004 yılında küçük kardeşimle Ankarada oldu. eşimi 2001 yılında kaybettim. ben 2 kız çocukla kalmıştım. O zaman çocuklarımın biri 10 diğeri 12 yaşındaydı kardeşim 24 yaşındaydı. . Annemler memleketteydi. Ben bir şirkette çalışıyordum. En küçük kardeşim Üniversite 3 sınıftaydı. yanımda kalıyordu. Bir gün başım ağrıdığı için izin aldım eve geldim. . Çocuklar okuldaydı. Eve […]

Read more

Ablamla Yeni Arayışlar

Aşağı yukarı dört yıl önceydi. Sıradan bir yaz ayı annem mutfakta ablam dusta bende oturma odasında tv izliyordum. Dısarı cok sıcak ve evde iyice sıkılmıstım birden ablamın ünüversiteden getirdiği filimler aklıma geldi. Film almak için ablamın odasıana girdiğimde ablam karsımdaydı yüzü bana dönüktü altında beyaz bir kilot üstünde sütyeni elleri arkasında süteynin kocanlarını kaptmaya calısyordu. Vücudu hala ıslaktı esmer teninden […]

Read more

Yengeme Kaydım

yengem hasibe 40 yaşlarında etine buduna dolgun balık etli bir kadındı çoçukluğumdan beri yengeme hastaydım yengem evlenip almanyaya gittikten sonra artık onu hayal ederek otuzbir çekiyordum aradan yıllar geçmiş yengemin kocası iş kazazında öldükten sonra hasibe yengemde türkiyeye gelmiş buna en çok ben sevinmiştim kendine bir ev bulana kadar bizim yanımızda kalmaya başlamıştı bende artık iyice olgunlaşmış genç bir delikanlı […]

Read more

yeğenim hatice

hatıce benım yegenım. yaz gunuydu uzun zaman gorusmemeıstık.bır gun 3 5 gunlugune onlara kalmaya gıttık. ablasıyla karım eskı arkadastı.hatıceyı gordum ama gormez olaydım cok tatlı olmustu. aksam yenegınden sonra odaya gıttım uzerımı cıkarttım altımde sadece kılodum vardı aletımde hafıf sert oldugu ıcın önum kabarıktı. fark etmedım bırden ıcerı hatıce gırdı. onemlı degıl abı ben alıskınım ablamın cıcukları hergun boyle gezıyorlar […]

Read more

Kuzenime kökledim

kuzenim ebru çok güzel bir kızdı. 10 gündür onlarda kalıyor ve onun sikmenin planlarını yapıyordum. teyzem ile eniştem memur oldukları için sabah çıkıp akşam geliyorlardı. bende ebruyla yalnız kalıyordum. bir gün sokağa çıktım. ve bir porno filme geri döndüm. ebruya film seyretmek ister misin? diye sordum. ne filmi diye sordu. bende süpriz dedim tamam sen çalıştır dvdyi bende meyve hazırlayayım […]

Read more

Ablam acaba uyuyormuydu

Bundan 1 yıl önce başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum benden 3 yaş büyük ablam serpil 2 yıl önce kocasından ayrılarak yeniden bizimle yaşamaya başlamıştı bu ayrılık sebebiyle pisikolojisi bozulmuş ve tedavi görüyordu özellikle uyuma zorluğu çekiyor her gece 2 uyku ilacı alıyordu evdeki herkez ablamın ayrılığına üzülürken ben onu hep sikmek istediğim için bunu yeni bir fırsat olarak […]

Read more

am yalatıp sik yaladım

slm ben antalyadan berna sitedeki hikayeleri okudum ve bende yaşadığım bi olayı yazmak istedim direk olaya giricem..ben 19yaşındayımm lise lise son öğrencisiyim hersabah okula babamın özel şöfrü tarafından bırakılıyorum fakat babamın şöfrü okadar yakışıklı biriki anlatamam uzun boylu esmer yeşil gözlü herkızın arzulayabilceği biri.neyse sabah okula gitmek çin ewden aldı beni..okula doğru giderken okula gitmek istemediğimi söledim nereye diye sorunca […]

Read more

Annemin Derin Yalnızlığı

Adım Serkan 15 yaşımda babamı kaybettim ve başka kardeşim yok 10 senedir annemle beraber yaşıyoruz şimdi 15 yaşındayım annem ise 44 yaşında bana 7-8 senedir evlenmek istediğin söyler dururdu ben izin vermezdim ama bu sene mali sıkıntılarında etkileriyle artık seni dinlemicem evlenicem dedi bana anneme gelince 1.75 boyunda buğday tenli 70 kilo dur neyse konuya döneyim uzun tartışmalar yaşadık ama […]

Read more

Dağda Akrabamla Sikiştik

ben 27 yaşımda kocası olmıyan kocasından ayrılan 2coculkluda bir kadınım babamda dul olan bir adamdır biz babamla berabedik 2 yla yakındır kocamdan ayrılmış birbirimizi 2 yıldıurda görmüyorduk kocamla. ve ben babamın evine geldikten bir yıl sonra bile bu olyımız başladı bir gece babamla anlatıyorduk her gece böyle idide bu gece dahada etkili idi bir gece deyişimin gecesi bundan yani bu […]

Read more
1 170 171 172 173 174 191